Gjest amandine Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Var til kontroll i dag med høyt blodtrykk og begynner å bli mer enn klar for å få ut lillebror i magen.. Jordmor ville strippe meg på fredag hvis han ikke er ute innen det, er det noen som har erfaringer å dele?
☆Mathilde Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Hvor langt er du på vei ? Stripping er ofte veldig ubehagelig. Noen sier også at det gikk helt okay. Men det kommer ann på hvor moden du er fra før tror jeg. Jeg ble strippet i mitt første svangerskap, og jeg var ikke forberedt på hva legen skulle gjøre. Hun gav meg bare beskjed mens jeg hun foretok en GU, om at det hun nå skulle gjøre kunne være litt ubehagelig. Uff.. Jeg husker jeg skrek til. Men det blir nok noe annet når du er forberedt på det. Jeg blødde veldig mye etter strippingen. Måtte ligge med ctg en stund etterpå , fordi JM mente det kom i overkant mye blod. Men heldigvis var alt helt bra. Så det var min erfaring! Og jeg må jo fortelle at fødselen var i gang to dager etterpå! =) Så det var sååå verdt smertene! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå