2stk*perfekteBarn Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Nå tror jeg jammen nurket mitt har flytta inn oppunder ribbeina.. Med det resultat at jeg nå har ganske ømme ribbein..Min første var aldri oppunder der så dette er en ny og litt merkelig opplevelse.. jeg håper virkelig ikke den har tenkt å være der resten av svangerskapet da jeg er "bare" 28+6 og har en del uker igjen.. *sitter rakt og skriver*
Gjest Mammamoms Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Ojoj, det hørtes litt ubehagelig ut... :-) Tenkte jeg ville spørre deg om du kjenner hva som er hva på babyen? Jeg er nemlig 29 fullgåtte uker idag, så det er bare 1 dag mellom oss. Jeg kjenner at bena til babyen stort sett befinner seg ut på min venstre side av magen. Den sparker litt i hofta og ribbbeina. Men jeg klarer ikke å bli sikker på om hodet er opp eller ned, dvs, jeg tror helst at hodet er oppover, men sjansen er stor for at jeg kan ta feil! Jeg skal til neste kontroll om 3 uker, så da begynner de vel å kjenne litt etter hvordan babyen ligger. Dette er første gangen min.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Auauau, kjenner til det!!!! Føler at jeg har brannsår på ribbeina for tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå