batteriet! Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Nå sitter jeg på sofaen og kikker utover stuen. jeg burde rydde, støvesuge, størke støv, vasket tøy pluss tusen vinduer.... men jeg klarer ikke komme meg opp av sofaen. KJære gud å jeg gleder meg til litt energi kommer tilbake... Er 14 uker på vei, og når jente på 2 år er levert i barnehagen så sitter jeg her, .... eller sover her på sofaen... Er det mulig.....
Mortiletbittelitenurk Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Jeg var veeeldig trøtt, helt frem til henlgen som var, 15+3...da kom energien! Startet oppussingsprosjekt på soverommet, 2 strøk maling på vegger, lister og vindu - samt, skrubbet bad fra "topp til tå" og ryddet i en bod! Energien kommer nok tilbake, skal du se! Pass på å spise regelmessig, lavt blodsukker kan gjøre deg slapp og trøtt! Druer er veldig fint, druesukkeret taes lett opp og funkere suverent bra for meg! (Selv om jordmor sa jeg skulle være forsitig med fruktsukker, "alt med måte" - som de sier) Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå