Gå til innhold

Flere som IKKE er lei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører bare om folk som vil ha barnet ut nå. Jeg vil ikke det. Han kan godt bli der 2-3uker til ihvertfall. Har en liten mnd igjen og er ikke lei. Men lege og jordmor sier det kan skje når som helst nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:) her er humøret på topp! Begynner i permisjon på torsdag og da er planen å KOSE seg i tre uker. Tiden går så fort uansett og når nurket er kommet ut så vil det jo være der for bestandig. Nei nå skal jeg kjøpe stellebord og handle inn ting til stell og så skal jeg sy gardiner og stayle baby rommet! Og hvis jeg er sliten og daff noen dager skal jeg ligge strak på sofa`n å lese bok, se på tv eller film :)

Og så skal jeg kose masse med ungene, lese bøker og bare være sammen siden jeg regner med det blir litt mindre tid til det de første ukene etter.

Og så har jeg lyst til å innvitere gubben på kino og få barnepass:)

Og så er vi bedt i minst 4 bursdager de neste 3 ukene....

Så her har vi ikke tid til å være lei nei! :)

Skrevet

Jeg er heller ikke lei. Første uke av permisjonen nå, så jeg har ikke hatt tid til å føle meg gravid ennå. Svangerskapet har jo gått så utrolig fort, og jeg føler meg fortsatt hverken stor eller tung (Selv om jeg har lagt på meg over 20 kg *grøss*)

19 dager igjen til termin. Satser på at gutten ikke kommer så mye før tiden, for jeg blir litt stressa når jeg tenker på at det er så kort tid igjen...

:-)

Skrevet

Jeg er ikke lei, men har jo 6 uker igjen også da. Jeg koser meg som gravid selv om formen ikke er helt på topp nå. Formen plager meg ikke så lenge jeg tar hensyn til meg selv.

(Det er et par ting som gjør at jeg er litt sm,)

Nei det er mye jeg skal gjøre før jeg vil at nurket skal komme. Er jeg heldig får jeg litt permisjon FØR fødsel denne gangen Det hadde jo været deilig.

Skrevet

Hadde du spurt meg for en uke siden =) men nå er jeg midt mellom min termin og ULtermin, jeg har over natten fått høyt blodtrykk og masse væske i kroppen og må bare beklage, er lei... Og beklager at jeg klager her he he burde holdt meg langt unna og for god til det:) Nyt det så lenge det varer!

Stor klem til alle

Skrevet

Her er jeg, og jeg har det flott som gravid;) Har 19 dager igjen til termin, men føler meg i ganske god form. Her håper jeg h*n holder seg inne i hvertfall 2 uker til;) Men somsagt, det kan selvfølgelig skje når som helst! Vi er inne i en spennende periode nå jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...