Alimi Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jeg har hatt problem med vonde mensen smerter og PMS i lengre tid. Smertene har pleid å begynne ca 4 dager før mensen kommer. I forrige måned gikk jeg til akupunktur 4 ganger, og denne gangen merket jeg ingenting før mensen kom:-) Hverken PMS eller smerter. Det er helt utrolig at det kunne bli bra så fort. Akupunktur anbefales på det sterkeste. Lykke til:-)
satser & vesla Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Hei. Henger på her jeg :-) Så flott at akupunktur hjalp deg Alimi :-) Akupunktur hjalp dessverre ikke mine kraftige menssmerter, jeg fikk kun bedre blodsirkulasjon der nede av det. Men, jeg fikk etter ca 3 mnds bruk av kyshetstreet "Vitex Agnus-Castus" mindre menssmerter og fikk knapt pms plager i forkant. I går fikk jeg mensen plutselig uten spotting, pms og smerter. Det har aldri hendt før :-) Så derfor tror jeg at det var disse tablettene som hjalp meg. http://www.helsekosten.dk/catalog/product_info.php?products_id=16340&osCsid=1ad5de6af3476ddacbdc8690a0c91046 Husk at det tar tid før tablettene begynner å virke.
Alimi Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 Takk for rådet. Kanskje jeg skal prøve det også. Håper virkelig at disse smertene aldri kommer tilbake. Før måtte jeg sykmelde meg fra jobben 2 dager i forbindelse med mensensmerter. Håper ikke du heller blir plaget med det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå