Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 har sittet i seks uker med en oppgave nå....og NÅ, NÅÅÅÅÅÅ får jeg TOTALT hjernteppe og hjerne fungerer altså IKKE!! den skal leveres i kveld og jeg må definerer INTEGRERING. i boka står det: samle detaljer for å få oversikt; også om det at en egenskap eller ferdighet koples med en annen. hvordan kan jeg omformulere dette til mine ord? baaah......*bare en oppgave igjen så er jeg ferdig*
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 http://www.regjeringen.no/nb/dep/aid/dok/regpubl/stmeld/2003-2004/Stmeld-nr-49-2003-2004-/5/1.html?id=405197
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 trodde integrering gikk på at folk fra andre kulturer skulle få muligheter til å tilpasse seg i vårt samfunn jeg
___ Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Fra bokmålsordboka: "integre're v2 (fra lat. 'gjøre hel', av integer 'uskadd') 1 innlemme, innpasse i et hele i- de funksjonshemmede i samfunnet / Norge er integrert i Natos militærpolitiske system / adj i pf pt: arbeide for et forent og integrert Europa / integrert skole, undervisning det at elever med funksjonshemninger så langt det er råd får sin utdanning i vanlig skole / integrert undervisning også: undervisning i emner der en på grunn av helheten i emnet bryter med den vanlige fagdelingen / integrert krets i elektronikk: brikke av halvledermateriale, oftest silisium, som inneholder en elektronisk krets / adj i pr pt: en i-nde del av noe nødvendig, utfyllende 2 beregne et integral "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå