suski22.12.08 Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Forrigemann var julibarn, og jeg hakke peiling på hva jeg skal kle på ungen som kommer i desember. Sånn for bæring til og fra bil etc etc. Finnes jo ikke akkurat støvler. Bruker dere ekstra tykke raggsokker, evt flere par?? Holder på å strikke et par ullsko jeg skal fore med fleece. Er det bra nok? Babyen har allerede flere dresser uten bein (tabbe??) så NOE må jeg jo ha. hahaha føler meg som den nybegynnern her!
Sivalur Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Du får kjøpt sånne dunsokker, om du skjønner. Er som en boblejakke, bare en slags 'pose' som du trer over foten og så snører igjen rundt ankelen. Vet ikke helt hvor man får kjøpt disse, sikkert på Cubus og sånne butikker vil jeg tro, vi hadde hvertfall et par forskjellige sånne. Med ull innerst og en sånn utenpå - og eventuelt en ekstra sokk hvis det er minus 5 grader - så bør det bli bra!
Elinski Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg kommer til å ta på strømpebukse, sokker og Uggs.. hehe.. kjøpte det igår. Myke fine "støvler" av ull og semsket skinn på Kappahl. De var såå søte, skal kjøpe et par jeg kan bruke også. Greit å ha på trilleturer på senvinteren. Men søstra mi tar på datra si som er 7 mnd bare sokker og ullsokker.
Kosel Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 hadde sånn dundress med avtagbare dunsokker. noenganger brukte vi hele dressen andre ganger bare sokkene. gikk mye i tjukke dunsokker, ullsokker, tova ullsokker er geniale! såå gode å varme, har flere par til meg selg også jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå