Gjest Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 ...jeg leser eventyr på senga til jentene hver kveld! Nå er det på tide å tenke på hva vi gjør bra for ungene våre, i stedet for å trykke oss selv ned i gjørma av dårlig samvittighet for det vi IKKE er helt på høyden av til enhver tid! Så, hva er det som gjør deg til god mor? (eller far)
lille je Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 jeg sørger for at min sønn har ordentlig mat, nok søvn, klare grenser og masse, masse kjærlighet:)
fru tekopp Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg gir datteren min trygghet og ubetinget kjærlighet hver dag i en litt vanskelig tid for henne. (Ellers også, selvfølgelig...)
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Jeg elsker barna mine over alt på jord, og sørger alltid for å PRØVE å behandle de med den respekten de fortjener :) Og jeg er langt ifra perfekt ) Men jeg har barn som elsker meg tilbake
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Jeg gir jenta mi trygghet og masse kjærlighet. Sørger for at hun alltid er mett, varm og god. Så leker vi masse Så synger jeg til hun hver gang hun skal legge seg og da smiler hun så fint snur hodet, lukker øynene og sovner.
Gemini77 Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 ...jeg gir barna mine trygghet og MASSE kjærlighet! :-) Min kjære sønn på 2,5 gir meg et smil og en kos hver kveld og sier "mamma og pappa drar aldri ifra meg..". DET betyr mye for meg å høre tilbake! At han faktisk skjønner at vi aldri drar fra han selv om han blir passet av andre og er i barnehage. At han skjønner forskjellen.. Tusen takk for dette innlegget som fikk oss til å tenke litt igjennom det. Jeg har hatt en tøff morgen med 2 barn som har gjort at jeg har dårlig samvittighet og føler meg som verdens dårligste mor..
Vintersol Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Jeg satser på at.... - kjærlighet, - tålmodighet og - gode intensjoner ..vil gjøre at jeg lykkes som mor. Ingen er perfekt, men man gjør så godt man kan =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå