Gå til innhold

Trollmora da!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med overstått bursdag!

Håper dagen ble fin selv om jeg sprang i fjellet etter sauer og ikke tenkte på at det var din dag! :-))))

Hurra for deg i alle fall!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, så det jeg også, når jeg dyttet bursdagslisten... Men så måtte jeg ut å fikse og trikse litt, så da rakk jeg ikke å gratulere.

Gratulerer så mye med dagen som var. Håper du hadde en kjempefin dag:-)

Skrevet

åååååååååååååååååååååååå

HURRA FOR DEG SOM FYLTE DITT ÅR!!!!

kjære deg! Jeg håper at dagen var fin og at du fikk pakker og gaver og alt som er deilig!

Skrevet

Gratulerer med overstått! Vi er dårlige på bursdagsoppfølging her for tiden. Du er vel egentlig den flinkeste og vi andre stoler på deg. Kunne du ikke sagt gratulerer til deg selv da?

Håper du hadde en super dag. Mange gratulasjonsklemmer fra meg

Skrevet

Å hærligheten, trodde jeg skulle få kjeft med alle de utropstegnene :o)

Tusen takk!

Trodde dere hadde glemt meg, men så hadde dere ikke det!

Joda, jeg fikk en finfin dag. Overnattingsbesøk av en venninne fra de tidlige 80-åra, kaffe og frokost og sang og presang på sengekanten. Smykke fra trollungene, (som mor sjøl kjøpte i sommer bare fordi det var fint) Ny, fin laptop av Trollfar som kanskje kommer på nett i kveld(!), Nydelige roser fra trollfamilien, mer blomster utover dagen og flere presanger. En venninne kom og hentet meg til lunsj og det var fint å bare være en voksen, gammel dame på byen!

Eldstemann var litt bekymra for hvordan bursdagens skulle feires for han var invitert i bursdag til bestevennen sin på ettermiddagen. Han tok rett og slett saken i egne hender og inviterte likegodt naboene på kaffe og kaker!

Mens han var i bursdag dro vi ut og bestilte ny sofa, så alt i alt ble det en fin dag:o)

Skrevet

Var ikke meningen å skremme deg altså. Godt du ikke ble så redd at du ikke turte åpne :-))))

Hørtes ut som en fin dag,- det var bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...