Seriøst Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Det gikk som ventet ikke så bra.. Intet hjerte som slo her, og det skulle det i teorien gjøre. Kan være jeg ikke er så langt på vei som jeg trodde, men jeg er såå langt nede nå. Skal tilbake om to uker for å sjekke, men rekner med det er støtt ut før den tid. Veldig koselig å gå rundt å vente på at det skal skje! :-( Føler det er så urettferdig.. Ikke at jeg vil andre skal miste, men dette er andre gangen for meg. Alt er bare trist nå..
Gjest Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 huff så leit =/ Vet ikke helt hva jeg skal si, har ikke vært der selv. Allt jeg kan gjøre er å ønske deg lykke til videre og håper du snart får en spire der inne som klamrer seg fast Masse feel-better-støv sendes din vei
Sonata08 Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Huff så trist. Hvor langt er du på vei ? Jeg opplevde det samme i vinter og det gikk ikke bra. Først var jeg på tidlig UL og så bankende hjerte men ble satt tilbake fra uke 9 til uke 7. Halvannen uke var jeg igjen på UL og da slo ikke hjertet lenger (og de satt meg tilbake til uke 5.. bare rør...). Fikk tabletter på sykehuset slik at det kom ut. Jeg tok det veldig tungt den første tiden. Vi gikk rett igang med prøving igjen 2 uker etter. Lykke til, og håper du bare er kortere på vei !
Kristinanutten Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Så forferdelig trist å høre. Det er vel den store skrekken til de flestse av oss som fortsatt er i første trisemester. Man får bare trøste seg med at det sannsynligvis ikke var liv laga - og at man KAN bli gravid, og det kommer nye muligheter! Hadde en venninne som opplevde det samme for en liten stund siden. Det var tøft. Men bare to uker senere testet hun positivt, og alt ser ut til å være i skjønneste orden nå. Ikke fortvil - det går nok bra neste gang!
victomalia Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Føler så med deg. Hadde SA for 3 1/2 uke siden, og de dagene der føles laaaange. Man vil bare få det ut for å komme seg videre, og prøve på nytt. Det er så tøft, fordi man fra dag 1 begynner å glede seg, planlegge, kanskje tenke på navn, hvordan den nye familien skal bli osv. Håper jeg aldri opplever det igjen. Men har du opplevd dette før? Rett før denne eller før noen av de andre barna? Var du langt på vei da eller?
Seriøst Skrevet 16. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2008 Takk for støtte!! Jeg trodde jeg var 6+3 i dag... Har opplevd dette før ja, første gang jeg var gravid. Det var beintøft, men nå blir det litt annerledes.. Skal ikke tilbake før om to uker! Tenk at nå skal jeg gå i to uker å bare vente på at kroppen skal støte bort spira mi.. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å fungere! Også kan man jo ha et pittelite håp også, iogmed at jeg kan være mindre på vei.. Men det er ikke så sannsynlig, og det hadde gjort det en del lettere om d ikke var noe håp i d hele..
Fru_HK Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Jeg er i noenlunde samme situasjon som deg. Fikk ul forrige uke (der var forsteranlegget for lite til at hun kunne se noe) og da fikk jeg beskjed om at jeg var mindre på vei enn jeg trodde (trodde jeg var i uke 6, veldig ustabil syklus det siste året) ELLER at jeg var i ferd med å miste. Fikk dem til å måle HCG'en min som hadde god stigning på to dager, og da ble jeg MYE roligere! Skal på Ul i morgen også (privatklinikk), og håper å få se noe da, og evt. vite hvor langt jeg er på vei.. Syns du skal få tatt blodprøver på over et par dager (enten på sykehuset eller hos legen din), da får du jo vite hva som foregår!!
Seriøst Skrevet 16. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2008 Merkelig at de ikke tilbød seg å måle hcg da.. Syns de det er greit å overlate oss i en slik situasjon, at man må gå i to uker og ikke vite om det går bra eller ikke? Men om hcg stiger, er da sannsynligheten for at det går bra større??
Sonata08 Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Da tror jeg det er godt håp for deg. Du er 6+3 i dag ? Dvs. at hjertet i teorien skulle ha startet for bare noen få dager siden. Det er ganske stor variasjon på hvor lang tid det tar før egget fester seg etter befruktning og dette kan spille stor rolle på en ul på denne tiden. Jeg heier på deg !!!
Seriøst Skrevet 16. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. september 2008 Takk, kjempe snilt av deg!! Er fryktelig tungt dette, burde ikke håpe, men sitter å leter frem info om emnet likevel... Forstår bare ikke hvordan jeg skal fungere i to uker uten å vite noenting!! Kommer jo til å være kjempe egoistisk og kun tenke på meg selv. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå