Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Er det mulig a???? Vi la inn på 1.5 mill først.. Men eieren ville ikke selge til under takst så kort tid etter visning .. Spesielt siden de ventet 5 stk til til uken som ville se huset.. Men om vi la inne 1.550.000 så fikk vi det.. Så da ga vi det og jaggu fikk vi ikke huset.. Huset er så bra plassert og så bra potensiale at jeg tar ikke sjansen på at flere skal se på det og vurdere at de skal by.. hehe... Tjohoooo... =)
Gjest Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Gratulerer! Wow, hus til bare 1.550? Helsike, jeg flytter dit jeg! Hehe
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2008 Hehehe.. Det er litt som må gjøres med det da.. Men ikke så ille at vi ikke kan flytte rett inn og bo der til vi får startet om noen mnd.. =) Ikke akkurat Oslopriser her.. =) Men det er innflytting allerede 15 November da... hjelpes...
RachaelRay Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Gratulerer så mye med hus! =) Selv kjøpte jeg hus til 1.450 på torsdag, og det er innflytting 7. oktober... går fort i svingene ja! =) Men blir deilig å flytte fra blokk til hus :-)
OsloMor Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 OJ et helt hus, gratulerer så mye:0! Det var veldig billig for et hus forresten, men prisene her i byen er vel kanskje ikke det beste sammenligningsgrunnlaget;)
Mamman til AM&JS Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 SÅ moro da.. VI har også kjøpt hus til 1,8...og er strååålende fornøyd...Overtar huset 1 oktober..så går jammen fort ja.. Gleeeder oss masse!
jente,jente, ? Skrevet 16. september 2008 #12 Skrevet 16. september 2008 Gratulerer!!! Så göy da Vi skal selv på visning på "drömmehuset" til lördag, og gleder meg vannvittig!! Håper vi får det og at det ikke blir alt for dyrt.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå