Gå til innhold

Ka sher nu ???

Huldra me tusseungen,c ", )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil som fler andre her få ut litt frustasjon å tilbakemeldinge for å roe nervan....

Nu har æ gått i ørten uke å hatt et utruli fint svangerskap me minimalt av plage. Va n del trøtt å slapp i bynnelsen, fikk kronisk halsbrann etterkvært å n del vann i kroppen. Ryggen bynte ik å bli vond før helt i slutten, ca 3 uke før termin, men d e jo bare bagatella, for æ har vore heldi å sloppe unna den fæle bekkenløsninga.

sist æ va hos jm, sa ho at hode va såvidt bynt å feste sæ, æ æ bynte å se frem t fødseln. da æ på neste sjekk hos lege, sa han at ungen va stor.. greit d (æ e ik så liten av mæ shøl, så d sku æ takle).

Idag va æ hos JM, 11 daga over termin. gikk gjennomm den vante rutina me sjekk på bt, (vekt å urin ble sjekka igår hos lege), måle mage å hjertelyd på den lille... alt like bra som d har vore hele veien. OK. Æ fikk time t fredag for overtidskontroll. Men da ho sku sjekke leie på babyen ble ho brått usikker... Så imorra fær æ t sykehuse å ska sjekke leie på UL. for å se om d bare e hode som ik har festa sæ, el om d e seteleie...

Trur dok tankan mine bynte å svirre da?

her sitt æ å trur alt e i sin skjønneste orden me n go stor unge i magen som bare e litt treg av sæ me å komme å møte verden... men nei, nu e d muli æ har n stor onge i SETELEIE å 11 daga over.

Så nu sitt æ her me et ferskt lite sjokk, n haug av tanka å nerva som sakte slites etterkvært som d går opp for mæ at æ kanshe vil ha keisersnitt sia d e n stor baby som kanshe e i seteleie....

Æ har ik før nu vore særli engsteli for selve fødseln.

HJELP !!

Nevnte æ at d e mitt første svangerskap å æ har vore aleina hele veien?

(mamma ska være me på fødsel, om d da blir naturli)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med min første fikk eg og beskjed om att hodet var nesten festet med legen,(var der på grunn av UVI)

dagen etter var eg på u.lyd,å jenta låg med hodet ned.dagen etter startet fødselen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...