ihne Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Finnes så mange typer, og jeg er ikke fornøyd med den jeg kjøpte til nr.2. Hard å sitte i, hodet til barnet mitt ble skeivt selv om hun ikke satt der mye. Babybjørn sin ser kjempebra ut, og da kan barnet 'lage fart" med beina når de blir lange nok. Men dyr da...
☆Mathilde Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Jeg savner de gamle ordentlige vippestolene som faktisk vipper. hehe Har sett litt rundt nå, og finner bare harde og merkelige vippestoler som ikke vipper i det hele tatt. :S
Ludviginne - mamma!! Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 En test her.... http://www.klikk.no/foreldre/article258677.ece
Mrs. Bouquet Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Jeg er kjempefornøyd med babybjørn vippestolen. Er så lett å ta av trekket og vaske det, ble mye matgris en periode, i tillegg kan den brukes lenge. Jeg pakket den bort når jenta mi var 15 mnd. for at hun ikke skal bli sjalu når babyen skal overta den. Hadde en dyrere fisherprice stol med lyd og vibrering også, men den var ikke verdt pengene syns jeg. Så jeg anbefaler deg altsp babybjørn, syns du den er dyr er det jo fullt mulig å kjøpe en brukt på finn.no ser ut som ny når den er vasket så lenge ikke stoffet av en eller annen grunn er falmet.
Gjest Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Hei Vil anbefale babybjørn vippestol. Veldig god, og holder lenge... Dersom du synes den er dyr finnes det mange brukte til salgs på finn.no
Madamina Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Synes den nye til Bloom ser helt fantastisk ut. Men jeg har allerede en fra Babydan. Den er helt ok.
ajate *høygravid* Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Jeg kjøpte babybjørn brukt til nr en og har vært superfornøyd. Kanskje du kan finne den brukt, ev. si til familie at dere ønsker den i gave så kan man kanskje få tilskudd fra besteforeldre på hver side feks. Det går jo litt tid før de kan sitte i den uansett, så det gjør jo ikke noe om den ikke er der før fødselen.
2008 og 2012 Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Har kjøpt på Jysk vi, kostet 399 og ser fin ut . Den kan vippe også.
Artemis*på overtid* Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Vi har kjøpt babybjørn sin, den er bare kjempeflott! men litt dyr ja.... men den kan jo selges etterpå? Minner meg om den som søstra mi hadde da hun kom til verden i 1980, og hun kunne iallefall vippe! Synes det er hyggelig med slike stoler som kan stimulere babyen etterhvert- de lærer jo at når de beveger seg skjer det noe, gleder meg til å ta den i bruk til vår lille pode! Om han nå bare bestemmer seg for å komme ut å hilse på snart!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Har høyrt mykje bra om babybjørn sin vippestol, har kjøpt den sjølv og synest det verkar veldig bra:) Så spørst det om ungen bli fornøgd med den og;)
ihne Skrevet 16. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. september 2008 Hva er prisen på en ny BB vippestol?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå