Gå til innhold

Dramatiske unge menn er patetiske

Anbefalte innlegg

Skrevet

I heisen med en sjølopptatt sjøldramatiserende ung mann utkledd som Hamsun. For å vise at han er en fri sjel, spesiell, interessant, mystisk. Hva er det som går galt når man ender opp med å gjøre disse valgene - tror han (eller Oscar Wilde-kloningen, eller leke-voksen-pjokken med de "frekt interessante" brillene) at noen vil ønske å knulle dem fordi de er så "spennende", eller at de får noen som helst respekt av noen for sine akk så forutsigbare valg? Tvert i mot, de kan skytes ned med en q-tip om så er, og det er INGEN som er interessert i å høre på dem eller lese det de ronker ned i løpet av natta selv om de selv tror de har det endelige og dramatisk provoserende svaret, har skrevet Den Nye Romanen, har Redefinert Mannsrollen eller hva pokker som er ukas greie. Heretter bør man faktisk forlange å SE studentene sine før man aksepterer å undervise dem. De som skriker INTERESSANT!!!! er det aldri og bør settes til å grave grøfter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med damene som ruller seg inn i kjøkkengardiner fra 50-tallet for å vise folket at de oser av intelligens?

Skrevet

Mitt inntrykk er at utovertiss+drama er langt mer fritt for selvironi og humor, samt rensket for enhver egen-glede og fullstendig avhengig av ekstern validering, hvilket ikke i samme grad gjelder gardindamene.

Skrevet

Åh! Jeg kjenner typen. Man kan ikke si noe til dem, for enten så blir de snurte (fordi man ikke forstår den), eller så blir de sånn "dumme kvinne du er under meg" eller så skal de diskutere dostojevskij.

Skrevet

Så var det disse greiene med kyr og kalver da...

Skrevet

De morsomste er de som røyker pipe og som henger skikkelig igjen i ex phil:)

Skrevet

På en prikk. Og hvis de går på allmenn litteratur så er ikke Dost sært nok, så de har en sør-ossietisk forfatter de doserer om i stedet.

Skrevet

Generelt sett så er ikke noe som andre har hørt om sært nok. Skulle denne sør-ossietiske forfatteren på noen som helt måte slå igjennom, sånn at det faktisk finnes mennesker som har hørt om han så er han ikke lenger bra nok.

Der finnes en egen rase av disse mennene innenfor musikk."jeg hører bare på musikk som absolut ingen andre har hørt om, skulle du mot formoding ha hørt denne musikken og ikke liker den, så er det kjempeflott for da kan jeg se på deg med forakt og himmle med øynene over hvor underlegen du er meg. Har du hørt om musikken og liker den så har du ødelagt alt, da liker ikke jeg den musikken mer" De er nesten ennå mer irriterene en "jeg er så intelektuell" sjangeren.

Det er ganske morsomt å have på fest med slike. De sitter i et hjørne under hele vorspielet og ser ubeskrivelig sure, arrogante og foraktfulle ut. Så treffer du dem på nachspiel, da har de plutselig blitt fulle og har enten A) utviklet promp, bæsj, tiss humor eller B) kommer sjanglende bort og prøver å beføle deg på brystene. (Eventuelt en kombinasjon av de to)

Skrevet

Jeg kan garantere at det finnes hunkjønn i akkurat samme sjanger. De som er hovne mot vanlige ereksjonsspreng-menn på byen, men som faller pladask for menn som beskrives her, om vedkomne kommer bort og sier "Hei, fine tvskjerm-briller, hva heter du?".

"Åh, han ser så intelligent ut!"

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ereksjonssprengte menn på byen er vel ikke særskilt tiltrekkende for noen typer jenter. Slike som han bør man da gi en fair sjangse. Jeg synes han høres bra ut.

Skrevet

Hm. Ja, lykke til, og les deg opp på situasjonen, historien og litteraturen i hvilket som helst land du aldri har hørt om før nå, da er han din, selv om han kommer til å furte i årevis fordi du visste noe han trodde han hadde enerett på, siden han hadde enerett på å være interessant.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Tar det på sjarmen jeg. Lar han få lov til å ha overtaket en stund, og når jeg har sjarmert han, så tar jeg igjen. Bare du er mellomledd til date.

Gjest Siklerotte
Skrevet

PIMP & HOE. Da er det offisielt. Gleder meg, han virker så søt.

Skrevet

Hahaha!!! Lykke til da! Jeg er så glad jeg velger å unngå slike folk... Har man ikke en stor dose selvironi og humor, burde man selv lære seg å styre unna andre mennesker, eller uinteressanne mennesker, om du vil...

Skrevet

Dette brakte minner fra studietiden gitt:-))) Det var ille nok å omgåes slike den gang man selv var ung og en smule blåøyd- du har min fulle sympati som må plages med slike fortsatt.

Skrevet

Jeg liker dem, jeg!!! Høres ut som en lideskapelig ung mann jeg ville SMILT til.

Dessuten er det slike unggutter som beundrer og begjærer voksne kvinner, og det syns jeg er søtt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...