Gå til innhold

Flere med IKM ca 6.oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde TR 8.9 og regner sånn ca med at IKM blir mellom 6- 11 oktober.....men når kan jeg regne med at EL er da...har ingen tegn på el...aldri hatt det heller. men blir den sånn ca 22- 27 sept??

arg...vanskelig dette her....utålmodi etter å bli gravid i tilegg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

venter TR i slutten av uke 40, men vi håper hun ikke kommer:-) Prøver , prøver .. :-) vanskelig å la være tenke på det.

Skrevet

Jeg har IKM ca 4 oktober. Har syklus på ca 26 dager og EL pleier å komme etter ca 10-13 dager hos meg. Dette vet jeg fordi jeg kjøpte EL-test på apoteket. Var desperat etter å få baby, da jeg hadde mistet to ganger. Hadde sex både før og etter EL og selvfølgelig den dagen jeg hadde EL og ble gravid. Denne gangen gikk det bra.

Skal nå forsøke å bli gravid igjen. Vil ha et søsken til lillegutt. Jeg vet sånn ca når EL er og da gjør vi det annen hver dag. Det burde holde. Så får vi bare vente å se.

Kjøp EL-test. Da vet du sikkert når du har EL.

Skrevet

har syklus på ca 30 dager, så har vel el i disse dager.

..nr.2

Skrevet

hei og hopp=)

hiver meg på denne jeg.har ikm den 5 oktober og håper VIRKELIG at den ikke kommer!!! har normalt sykluser på 28-29 dager så den er rimelig jevn. men det er også tr, trofaste tr som alltid kommer selv om en vet at vi har truffet både før og på selveste el dagen..:D krysser fingrene og håper at symtomene vokser seg sterkere og sterkere for hver dag for oss alle sammen!

klem

Skrevet

Ja, det blir vel kos til kvelds;-)

Skrevet

lurer på om jeg har el nå jeg... vondt høyresiden av magen.. Hm, hm:-)

Skrevet

skulle så ønske jeg kunne ha noen symptomer om ikke annet....kjenner INGENTING til EL...frustrert av det...har ikke lyst å bynne med el-testing, for tenker at jeg blir enda mer urolig....Høres dessuten litt slitsomt ut med testing hver dag....men skjer det ingen ting denne mnd så skal jeg vurdere det ja!!

Skrevet

ja vi må jobbe hardt fremover så mensen ikke kommer ; )) Blir ikke mye søvn iallefall..... Når forventer du el da?

Skrevet

Noen som driver å tester EL ? Denne uka skal det vel skje.... =))

Skrevet

IKM 8. oktober........tok EL test i dag og den var negativ! Første gang jeg har tatt EL test i dag og er litt stressa nå, da jeg så i bruksanvisningen at en skal starte på dag 11 hvis 28 dagers syklus. Jeg startet på dag 13, håper virkelig ikke jeg har gått glipp av noe! Spesielt ikke siden typen har vært borte siden fredag, så det er noen dager siden vi baset i høyet!

Lykke til alle damer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...