Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Har dere hatt Reimatec eller Reimatec+? Jeg så det var to forskjellige i butikken i dag (til hver sine priser) og ble plutselig veldig i tvil om hva som egentlig var mest fornuftig til min forholdsvis aktive 3,5åring. Hadde vanlig Reimatec i fjor, og den var ikke mye synlig slitt, men hun er jo enda mer aktiv i år enn i fjor hvor sandkassa liksom var livet. Kjente jo at stoffet var et ganske annet i den som hadde +tegnet på seg. Erfaringer?
agent007 Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg kjøpte Reimatec+ til min 4-åring i fjor og han er VEEELDIG aktiv. Løper og klatrer og herjer rundt.. Reimatec+ var helt topp til hans aktivitetsbruk i allefall. Den er ikke slitt i stoffet i det hele tatt, bare der det er reflekser etc. kan jeg se at den er litt slitt.. Har ikke prøvd Reimatec så kan ikke sammenligne dem dessverre..
Espoir Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Har hatt og har Reimatec og er veldig fornøyd.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2008 Takk for tilbakemeldinger begge to ) Endte med å kjøpe denne; http://www.reima.fi/collection/bolmen/ da de ikke hadde nøytral farge i +'en, så får jeg heller satse på + til neste år )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå