Gå til innhold

Flere med IKM rundt 6.oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde TR 8.9 og regner sånn ca med at IKM blir mellom 6- 11 oktober.....men når kan jeg regne med at EL er da...har ingen tegn på el...aldri hatt det heller. men blir den sånn ca 22- 27 sept??

arg...vanskelig dette her....utålmodi etter å bli gravid i tilegg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen andre??? hmmmmm =))

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei,

har IKM ca 5. oktober - spennende å se om det har skjedd noe, eller om tanta kommer innom som vanlig.

Når det gjelder oversikt over eggløsning, har jeg aldri tidligere fokusert på å skaffe meg en detaljert kunnskap om hvilken rytme kroppen min har, men denne gangen har jeg kjøpt eggløsningstester for å lære litt om syklusen min. Det er faktisk veldig OK, - da vet man eksakt når man har sine mest fruktbare dager og kan legge opp "aktiviteten" etter det. Etter noen måneder med testing tror jeg at jeg vil ha såpass god oversikt at det skulle holde med bare å telle dager (har ganske stabil syklus-lengde).

Håper dette funker for deg også;-)

Skrevet

Hei : )

var ei som sa man burde begynne å teste EL 1 uke etter 1.dag i mensen. Men jeg har ikke prøvd det enda...tenker at det kanskje blir mye styr...Drøyer det lenge før jeg blir gravid igjen, så skal jeg invistere i slike tester, men foreløbig bare prøver vi på den gode gamle måten : ) Men litt redd for å miste de mest fruktbare dagene da...Er man stabil så har man vel EL 14 dager før neste mens.

Har dere prøvd lenge eller er du akkurat begynt?

Normalt skal jeg ha IKM 6. oktober, men pga SA i juli har syklusen ikke vært helt på stell. så må regne med 5 dager over denne gangen og...så tester ikke før 10 oktober er planen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...