Gå til innhold

Noen hva dette er symptomene på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann som får hetetokter, hodepine, svimmel og deretter svimer av? vet ikke hvor ofte det skjer, men har skjedd ganske hyppig, 3-4 ganger i uken i noen uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som vet skulle det seff stå i overskrifta.........

Skrevet

Overgangen ;-)

Ingen aning men han burde vel hatt en helsjekk hos legen.

Og en hel mengde blodprøver for å se om han har noen vitamin/jernmangel eller noe annet.

Skrevet

Kan jo være så mye... Men jeg har fått noen "blackout" anfall når jeg har fått plutselig blodtrykksfall.. Det er veldig ubehagelig.. Starter med at jeg begynner og kaldsvette.. Blir med engang svimmel og kjenner hele rommet går rundt.. Samtidig så får jeg gjerne en sånn "diare" følelse.. Altså at jeg må plutselig på do.. Men jeg vet nå hva det er .. Og jeg må legge med rett ned på gulvet når dette kommer ellers går jeg rett i bakken ..

Har svimt av sånn et par ganger om jeg ikke har rukket og satt meg ned.. Ene gangen i 17 Mai toget faktisk.. Etter undersøkelser så har jeg også fått tabletter på pranolol pga jeg har hatt tendenser til arterieflimmer .. Samt altfor høy hvilepuls som kan ligge på så høyt som 130-140 ..

Jeg ville gått til legen var jeg han.. Kan jo være så mye... Men dette er bare mine erfaringer.. =)

Skrevet

Det er hvertfall er veldig tydelig "gå til legen" signal. Har han gått, eller kvier han seg? Jeg er ikke lege og skal være veldig forsiktig med å gjette men det høres litt likt ut som da en bekjent av meg fikk greie på at han har diabetes. Ønsker lykke til i hvertfall.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Blodtrykksfall, eller som Ma Baker sier, diabetes. Høres ut som om han får føling.

Blir det bedre om han spiser? og en ting...GÅ TIL LEGE!

Skrevet

han har vært til legen, bare jeg som ble litt nysgjerrig.

De venter på svaret på blodprøvene. Tror ikke legen var bekymra, dama hans fortalte meg i hvertfall det helt sånn uten å vise bekymring.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

da har de sikkert sjekka blodsukkeret, og om det var for lavt (lavt nok til å gi føling) så hadde de sett det da. Alt er sikkert bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...