Gå til innhold

Idag er jeg 25år!! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er hjemme for første gang siden jeg begynte å jobbe igjen 1august pga frøkna er syk fra barnehagen.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen :) Og god bedring til jenta di. :)

Skrevet

Gratulerer med dagen,gamla;p Og god bedring til jenta de!

Skrevet

Happy Birthday to you!!!! Håper du får en fin-fin bursdag, selv med sykt barn.

 

God bedring til vesla, håper hun er frisk nok til litt feiring med mamma´n sin:)

Skrevet

Takk :D Ja da, frøkna er nok ikke såååååååååååå syk, men holder henne hjemme i dag pga feber i går, er feberfri nå, litt snørr er det, men aktivites nivået er på topp... :)

 

Skrevet

Det er jeg også :D

 

 

Gratulerer så masse med dagen , og god bedring til jenta di! Håper dagen blir fin uansett da :)

Skrevet

Gratulerer ,håper du får en fin dag .:)

Skrevet

Er du 25i dag også? Så gøy :) Jada, dagen blir nok bra den, skal ha noen folk på middag bare i dag. Festinga tok jeg i helga ;)

Skrevet

Gratulerer med dagen jenter :) :) Sønnen min har også bursdag i dag, så her blir det barneselskap i ettermiddag :)

Klem til dere alle :)

Skrevet

Blir kakebesøk her :D Festa i helga jeg og , uten at det var bursdagsfeiring da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...