Gå til innhold

Mannen har nå innrømmet shoppingangst, så...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært rundt i herreavdelingene og lagt av bukser, skjorter og genser til ham, så kan han bare si navnet sitt og betale, eller prøve hvis han vil være helt sikker :o)

Det er jo så GØY å kjøpe guttetøy!! Ingen former å ta hensyn til, kun få størrelsen... *sukk* Jeg vil også ha en kropp det er lett å kjøpe tøy til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pøh, mannen min er det IKKE lett å kjøpe tøy til. Men sånn går det når man er 2 meter lang med gorillaarmer.

Jeg hater å kjøpe tøy til ham, eller være med ham på shopping. Og herlighet, all den prøvingen... *svett*

Sko er like ille, strl 46 + bred fot og høy vrist.

Jeg tror jeg bytter ham ut med en 1.84 høy fyr med strl 43 i sko, hehe.

Skrevet

Hehe, du kan få låne min på 190 med 43 i sko av og til :o)

Skrevet

He-he, da er du veldig snill H.I.:)

Aldri verden om jeg hadde giddet og løpt byen rundt og vært personal shopper for mannen, har mer enn nok med meg selv og ungene. Tror forresten mannen liker å shoppe litt også (selv om det blir lite med det generelt), og da stiller det seg sikkert annerledes;)

Skrevet

Ja, den er jeg med på. Misforstå meg rett, jeg synes deter artig å kle mannen min opp, men han er _ikke_ lett å handle til.

Men jeg kjøpte faktisk en jakke til ham her forleden som passet, den tok jeg bare sjansen på. Og jeg må si at han ble knakende kjekk i den nye jakken sin...:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...