Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Nå har jeg vært rundt i herreavdelingene og lagt av bukser, skjorter og genser til ham, så kan han bare si navnet sitt og betale, eller prøve hvis han vil være helt sikker ) Det er jo så GØY å kjøpe guttetøy!! Ingen former å ta hensyn til, kun få størrelsen... *sukk* Jeg vil også ha en kropp det er lett å kjøpe tøy til!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Pøh, mannen min er det IKKE lett å kjøpe tøy til. Men sånn går det når man er 2 meter lang med gorillaarmer. Jeg hater å kjøpe tøy til ham, eller være med ham på shopping. Og herlighet, all den prøvingen... *svett* Sko er like ille, strl 46 + bred fot og høy vrist. Jeg tror jeg bytter ham ut med en 1.84 høy fyr med strl 43 i sko, hehe.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 Hehe, du kan få låne min på 190 med 43 i sko av og til )
OsloMor Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 He-he, da er du veldig snill H.I. Aldri verden om jeg hadde giddet og løpt byen rundt og vært personal shopper for mannen, har mer enn nok med meg selv og ungene. Tror forresten mannen liker å shoppe litt også (selv om det blir lite med det generelt), og da stiller det seg sikkert annerledes;)
Gjest Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Ja, den er jeg med på. Misforstå meg rett, jeg synes deter artig å kle mannen min opp, men han er _ikke_ lett å handle til. Men jeg kjøpte faktisk en jakke til ham her forleden som passet, den tok jeg bare sjansen på. Og jeg må si at han ble knakende kjekk i den nye jakken sin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå