lillegulletvårt=) Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jeg er jo høy gravid og leste et innnlegg nå,hvor det stod *når jeg og katta er alene får den ikke mat ,pga jeg har ikke kunne bøyd meg el tatt på sko de siste 14 dagene selv,må¨ha hjelp* hahahaa...ler....kikker på den ballen av en hårdott på sofa n her og tenker på hvor glaaaaaad han blir da da (pappa )samboer komme rhjem og kan gi fersk boks mat hehe..så det er jo flere som lider hehe...pga..at mamma ikke kan bøye seg =))9
☆Mathilde Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 oj såpass! hehe Jeg har ikke noe problemer med å bøye meg ned for å mate bikkja i dette huset hevrtfal. hehe
Gjest Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 man kan jo prøve å bøye i knærne ;o) og servere skåla fra siden - må ikke over magen. her får kattene kokt fisk hver morgen, av meg.....og jeg har 22 dager igjen
lillegulletvårt=) Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 så sant så sant julie 73 ..jeg krongler meg til så godt jeg kan ...=)))gjør litt vondt eller ubehagelig bare uansett hva som skjer i kne høyde ...ler...blir godt da lille prinsesse er ute =)) Hva slags katt har du da ?? Vi har en blanding av siiameser og perser vi ...langhåret ....gutte puz ...som er ganske så bortskjemt ...vet hva han vil og hadde sitt første møte med bebis for 2 mnd siden ,var ok helt til den lille begynte å gråte og lage lyder .da rømte han huset og ble borte til sent på kveld ...og han har egentlig vært mamma dalt hele sv skapet ...fot fulgtt meg hihi ...så det kan bli spennde =)))
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Jepp mitt innlegg det. Kan ikke bøye i knærne heller gitt for det gjor inni h** vondt i bekkenet. Men men, det var humoristisk ment da... Jeg vet at jeg fikk noen til å le i hvert fall, og da er min misjon oppnådd, en god latter forkorter svangerskapet he heh he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå