Gjest Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 jeg sitter her i soffan min. mamma er på besøk og vi ser film. for jeg klarer ikke noe annent. sambo er på jobb og kommer ikke hjem førtorsdag natt. derfor er mamma på besøk for å helpe meg. hun er så snill, nå har jeg i to uker hatt masse vone kynner og sover kjempe dårlig om natten. vode føtter med masse ødme. kvalme og mensenmurring. også hr jeg hatt bekkenløsning helt siden uke 20. nå er je så lei. orker ikke mer men har 18 daer igjen i følge UL termin. ønske at det skjer noe snart for jeg blir bare spakere i humøret og mindre energi tilovers. er det noe jeg kan gjøre sm får de siste dagene til å bli mer behagelig? føler meg som en stor sutreunge som faller sammen i tårer for ingen ting.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Huff, stakkars deg! Prøv å finne den stillingen som er minst ubehagelig og innrett alt etter den. Få noen til å skaffe deg en film du har lyst til å se eller kjøp en tv-serie på DVD. Nå er tiden for å pleie seg selv og skjemme seg bort før den lille kommer og overtar showet! :-) Prøv å tenke at dette er naturens måte å få deg til å se frem til fødselen på, det er ikke lenge igjen! Lykke til!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Gi deg tid til å kjenne på at det er greit å være sliten. Dull deg bort med ting du liker å slappe av med. Og har du ikke barn som trenger tilsyn så prøv å nyte det å slippe å måtte være tilgjengelig å tilstede. Les en bok, se på tv, se filmer, les blader, gå til frisøren (det er deilig å føle seg litt fresh....) sov... ta ett bad, unn deg en time til fotpleier. Jeg selv har unger i barnehage og skole og bare nyter formiddagen før det braker løs igjen. Timene går fort når jeg setter meg ved pc`n. Vært på biblioteket å lånt både filmer å bøker, og fryder meg over tanken at jeg kun har meg selv å tenke på. Noen ganger er jeg så sliten og trøtt at jeg sovner... da er det deilig... andre ganger er det godt å bare gjøre ingen ting. Lykke til med innspurten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå