Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hentet min lekre Spirit s3 i går kveld :-), men oppdaget en liten sak idag.. Hvordan får jeg på laken i denne vogna? Har noen stretchlaken, men de er jo helt umulig å feste. Hva gjør dere andre? Vurderer å kjøpe et ekstra saueskinn og klippe det til, og så bare ha en gulpeklut under hodet? Har en tanke om å bruke bagen som dagseng i stua (ute/inne alt ettersom vær) og da er det jo greit å kunne bruke et laken el. som beskyttelse mot gris.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Hmmm...hvordan umulig å feste? Er det ikke en helt ordinær madrass som stretchlaken trekkes rundt? (Har ikke denne bag'en selv, men vurderer den..
siddismamma Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Dersom du har madrassen på utsiden av fleecetrekket så kan du jo ha laken rundt den.
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 Det er ikke en løs madrass som i mange andre vogner. Det er liksom en del av hele innertrekket som går helt til kanten på bagen. Dvs at det er enkelt å ta av og vaske, men det er liksom ikke noe å tre lakenet rundt...
siddismamma Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Madrassen henger jo ikke fast i innertrekket. Dersom du løsner innertrekket, så er madrassen løs under der. Ta ut madrassen og fest inntrekket igjen. Når du legger madrassen på oppsiden av innertrekket kan du ha trekk på den
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Jeg har fashionbag og der er yttertrekket som skrevet over her sammensatt med bunnen men det er en egen madrass i tillegg. Den har også et eget strechlaken som fulgte med bagen og den kan fint vaskes så jeg har ikke noe laken i tilleg. Bare lammeskinn over dette :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå