Gå til innhold

Hva tror dere om en av disse posen til en vinterbaby?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den artlander posen og er kjempefornøyd!! Kan absolutt anbefale den. Den er veldig luftig og lett og har et deilig skinn inni. Synes mange dunposer blir tunge men denne har veldig god kvalitet når jeg sammenligner med andre. Veldig greit at den ikke er så lang i utgangspunktet for de holder jo mer på varmen når ting ligger godt rundt. Så er det jo bare å dra i glidelåsen nåd baby blir større og få posen lenger. Den kan jo også utvides i vidden.

Den andre posen ser jo fin ut men den har jeg ikke prøvd. Er jo i litt flere farger da.

ps. hvis du sammenligner artlander med odenwalder lammy så synes jeg faktisk artlander vinner....

Skrevet

Takk for svar:)

Ja, jeg hadde liksom tenkt å kjøpe lammy (virker jo som "alle" har den), men så kom jeg over den artlander-posen. Å kom egentlig frem til det samme som deg, at artlander vinner.

Men det er jo fint å få høre erfaringer fra andre. :)

Blir posen veldig stor til en nyfødt? Kan den snurpes godt rundt hodet, at det ikke blir så åpent?

Er den tung med lammeskinnet i? Fungerer den bra også når man tar ur skinnet?

Skrevet

Får en liten en selv i desember, og tenker å gå for EasyKid posen. Virker bra, og har hørt mye bra om den.

Blir enten den eller en Odenwälder, ikke helt sikker enda.

Skrevet

Kan snurpes godt sammen og det som er i forhold til lammy posen er at skinnet er så lett. Hele posen er lettere men allikevel varm og god kvalitet. Når det gjelder dun er det bedre kvalitet til lettere det er. Jeg kan anbefale den til nyfødt for jeg har brukt den selv.

Skrevet

Gikk litt fort i sted... Den er helt fin når du tar ut lammeskinnet. Det er jo greit å¨kunne bruke den både med og uten skinn. Skinnet har jeg brukt i sommer/høst i vogna. Glemte å si at skinnet ikke er like langt som posen og det synes jeg først var litt dumt. Men så kom jeg på at ettrhvert så begynner jo de å bruke sko så da er det jo greit at det ikke går helt i bånn. Skinnet kan jo også vaskes og det er jo klart en fordel. Jeg er iallefall superfornøyd med posen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...