heisand? Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 hva synes dere det lengste man kan gå hjemme med ungen om det er tid og økonomi til det? med gjevnlig besøk, og turer til åpen barnehage... mm
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Jeg kan ikke svare for noen andre, men for meg hadde det vært til snuppa var 2-3 år. Sjelden jeg har sett eldre unger enn det når vi har vært i feks åpen barnehage, så både for tuppas del (leke med jevnaldrende og ha noe høyere aktivitetsnivå enn jeg er flink til å tilby) og min egen (komme meg mer ut av mammabobla) så hadde det vært passelig.
Joikaboll@ Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg er hjemme på 15. ende året nå (eldste er 14,5 år) blir nok hjemme i ca 10 år til (da er minste 10 år)
Gulosten™ Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Her begynte hun hos Dagmamma da hun var 1 år og 3 mnd, det var helt ok for meg. Men litt trist og. Skulle gjerne ha venta til hun var halvannet, men da begynte hun i bhg så da ble ting litt enklere..
Gjest Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Jeg personlig var hjemme med mine til de var 20 mnd. Da var jeg klar for jobb, og de klar for større utfordringer uten mamma ;-) Gikk i åpen barnehage 2 dager i uken med begge. Syns absolutt barn over 3 år bør gå i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå