Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Er det noen som vet hvor man kan bestille eget laget stempel? Tenkte lage monogram og få det over på stempel som vi kunne bruke på invitasjoner, bordkort, kirkeprogram, sanghefter, meny og takkekort. Og gjerne ikke koste all verden. Og hvor man evnt får tak i sølv stempel pute:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Dette er etikketter det da, men kanskje du får til å lage stempler her også... http://www.vistaprint.no/skreddersydde-etiketter.aspx?xnav=LeftItem&xnid=RubberStampsLabels&dng=1021817
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Her får du kanskje til stempel: http://www.vistaprint.no/vp/ns/easypath/uploadpicture.aspx?gallery_id=120&combo1=8334.120.6.68539%7c68539%7c137%7c0&ref=1&page=1&pf_id=270&combo_id=46030&orig_combo1=8334.120.6.68539%7c68539%7c137%7c0&category_id=-1&click=0&epupstep=1&g=120&redir=3
Iselilja Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Vi har fått laget pregetang med monogram hos www.foldal.no, de lager stempel også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå