Babylove og knøttet Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hvor kan jeg finne gode råd om livsstil (ernæring, trening osv) når man prøver å bli gravid. Jeg er 5-10 tyngre enn idealvekt og har hørt det kan være vanskeligere å få barn da... Er det bra for meg å gå ned i vekt i prøveperioden? Har slitt med overvekt i flere år nå, og har aldri klart å gå ned mer enn 2-3 kg. Men nå er jo motivasjonen litt annerledes siden jeg vil gjøre hva eg kansom er best for et kommende barn.. og et bedre svangerskap. Tusen takk for alle råd. Babylove123
skilt Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Det ligger en veldig fin trår inne på dette forumet, med tips og kjerringråd, og oversikt over hvilke vitaminer o.l. som er gunstig ved prøving=) Er litt overvektig selv også, 5 + kilo ca.. Får det ikke vekk heller... Vi får oppdatere hverandre om hvordan det går, og hvis vi finner ut noen gode tips/metoder:) Lykke til.
Babylove og knøttet Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 Ja får se om jeg finner den tråden:) Men så er det jo ikke sikkert at de kiloene betyr noe da. Får vente til eg begynner prøvingen om en ukes tid. Men har lyst å begynne å avvenne meg med sukker og trene litt. Det skal jo også være bra gjennom svangerskapet:) Skal gi beskjed om eg finner ut noen gode tips! babylove123
skilt Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 http://www.barnimagen.com/forum/thread/138552399 linken til tips og råd tråden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå