Mille og baby :) Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Den merkeligste følelsen jeg har opplevd. Er 7 uker på vei, og vi kunne se hjertet banke som bare det Jeg har ikke klart å tro på at jeg er gravid, men i dag er jeg ikke i tvil Måtte bare si det til noen *hoppe*
Mariell80 Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Gratulerer.....Må vere en utrolig opplevelse....Jeg skal på tdlig ultralyd i morgen, siden jeg har mistet så mange ganger. Er veldig spent...gleder meg samtidig som jeg kvir meg...
Svale <3 Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Teit spm: Når man er på tidlig UL, er det utvendig eller innvendig??
lillemann i magen Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Det var jeg og i dag!! Er også 7 + 3 dager. Hjertet slo som bare det Når det er så tidlig så er det innvendig ultralyd, det var ingen problem
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Nei, det er ikke vondt
Linnemy og prinsessen Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Hvordan foregår den innvendige ultralydundersøkelsen da? Må man opp i gyn.stolen? Og hvor langt inn fører de utstyret? Skal på UL i morgen og er veldig spent
Mille og baby :) Skrevet 16. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2008 Ja, man må nok opp i gyn.stolen. Jeg glemte heeelt at jeg satt der med beina fra hverandre. he he. Med en mannlig lege og samboeren min ved siden av. Jeg er ikke helt sikker på hvor langt inn den måtte, for jeg tittet bare på skjermen, og jeg syntes det var litt vanskelig å kjenne hvor langt det var. Men jeg syntes ikke det var noe ubehagelig, når man ser på skjermen så blir man så oppspilt a mtan får lyst til å gråte/le/smile og man glemmer at man faktisk nesten er på en gynekologisk undersøkelse, hvis man syntes det er ubehagelig så er det ingen ting å grue seg for Bare gled deg masse masse Bilde får du med deg hjem og, av lille klumpen. <3
strå Skrevet 17. september 2008 #10 Skrevet 17. september 2008 Jeg var på tidlig ul igår(8+5) og det var utvendig.Lykke til:)
marte har fått mage! Skrevet 17. september 2008 #11 Skrevet 17. september 2008 Oioioi, så gøy! Må være merkelig å se det lille hjertet! Nyt dagen!
Gjest Skrevet 17. september 2008 #12 Skrevet 17. september 2008 Jeg har også vært det i dag! Helt fantastisk!
Ballerinas Skrevet 18. september 2008 #13 Skrevet 18. september 2008 Jeg var også på UL i går =) Hvor store var deres spirer, og i hvilken uke er dere i?
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 18. september 2008 #14 Skrevet 18. september 2008 Jeg var på tidlig UL på tirsdag og så den lille krabbaten bevege seg som bare det og et hjerte som gikk i hundre. Bare lå å lo jeg:) Gratulerer til alle dere andre også!! Men.. jeg har veldig vondt i nederste delen av magen nå... Mitt spørsmål er sikkert et som er stilt hundre ganger før, men jeg finenr ikke svar noe sted. Hvor stor er sjansene for at det kan gå galt etter at man har sett hjerte slå? Håper noen kan svare meg og la mine bekymringer svinne hen...
septemberpiken Skrevet 18. september 2008 #15 Skrevet 18. september 2008 Jeg så også spiren i dag, 7 uker på vei, og med et bankende hjerte! Synes det var helt merkelig, men veldig fint - tenk at det skal bli en hel person! Og jeg tror også jeg er gravid nå... ingen grunn til tvil lenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå