Gå til innhold

Hadde DU reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har en type som du nettopp har flyttet sammen med. Han jobber borte i 5 uker av gangen. Han kommer hjem sent fredags kveld, lørdagskvelden reiser han på fest og søndags ettermiddag reiser han til en kamerat og blir der til sent tirsdag..... Bare jeg som reagerer litt på det? Får jo ikke akkurat følelsen av at han har savnet meg/oss så veldig, selv om han skal være hjemme mesteparten av resten av uke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok reagert på dette ja. Det hadde vært uakseptabelt om typen min ikke hadde gitt meg den oppmerksomheten jeg trengte i første omgang. Men typen min kjenner jeg MEGET godt, og vet at han aldri skal "tråkke på det graset". Synes du skal gi han klar tale på det der du også. Vi må være veldig tydelige på hva vi forventer av mannen.

Skrevet

Jeg hadde helt klart reagert og blitt litt lei meg, MEN.... dersom dere nettopp har flyttet sammen, og han er vant til å bo alene og styre livet sitt selv er det ikke sikkert at han er så god på "kodene" ved å være et par som bor sammen enda. Det tar litt tid å omstille seg fra å være ungkar til å bli familiemann...

Skrevet

Hadde jeg ALDRI tolerert! helt seriøst! dette kan du ikke godta!

Skrevet

jeg hadde blitt skikkelig lei meg..

Skrevet

Jeg blir også litt lei meg, men hva kan jeg gjøre? Vil jo ikke tvinge han til å være hjemme om det ikke er det han ønsker.. det som sårer er at han ikke VIL tilbringe tid med meg når han har vært borte så lenge.... HI

Skrevet

1. Jeg hadde aldri fått barn med en så egoistisk gjøk

2. Han prioriterer tydeligvis feil

3. Om du virkelig ikke tør å sette foten ned, så fortjener du dette.

Skrevet

Har ikke noe med at jeg ikke TØR. Det har noe med at jeg ikke VIL bestemme over andre mennesker sitt liv. I min verden så må alle (voksne) få lov til å gjøre som de vil. Det som sårer meg er, igjen, at han ikke VIL tilbringe de første dagene med oss.

Skrevet

Jeg hadde reagert STERKT!! I sånne situasjoner så skal det ikke være sånn at han skulle ha spurt deg en gang, det måtte dele de første dagene med deg måtte vært et naturlig instinkt i han, noe som han selv ville ha gjort mest uansett hva du måtte mene om saken.

Å det kalles kjærlighet og savn etter sin kjære.

Jeg hadde faktisk begynt å lurt på om han elsker meg og har savnet meg.

Skrevet

Er nettopp sånn jeg tenker også ja... HI

Skrevet

Jeg skrev en melding til han, har vært litt stille og ikke ringt/skrevet så mye til han i det siste, så han spurte om jeg var sur... da skrev jeg:

Ja, jeg er sur på deg. Det er ikke mye normalt at en kjæreste kommer hjem fredags kvelden, er borte hele lørdags kvelden også reiser igjen fra søndag til tirsdag. Det handler ikke om hvor du skal være resten av uka, men hvem du faktisk har savnet de ukene du har vært borte. Du hadde ikke følt deg mye kul om jeg prioriterte alt annet de første dagene du kom hjem. Og alt dette har gjort slik at jeg sitter igjen uten en følelse for deg, desverre.

Var det litt for slemt skrevet? Har sendt den allerede da......

Skrevet

Nei det var den ikke.

Det var en konstruktiv kritikk der du forteller din mening om sakne.

Lurer på hva han svarer på den!

Skrevet

Han skrev at han kameraten hadde så lyst til å se han, men at han skjønte hvordan jeg følte det og at han skulle skjerpe seg........

Men det hjelper meg lite, for for meg så går dette på hva han VIL. Ikke hva han gjør. Om dere skjønner hva jeg mener. Det at han skjerper seg nå vil ikke forandre på det at han heller ville være hos kamerater enn hjemme sammen med oss.

Skrevet

Ja jeg skjønner akkurat hva du mener. Men da har du 2 valg.

1. si ikke noe mere om denne saken, å se hvordan han blir i fremtiden.

2. Hiv han på dør!

Jeg hadde valgt 1, men vist han at han har såret meg forferdelig, latt han smake på samvittigheten sin,...hvis han har noen

Skrevet

Nå frister det mest med nr 2. Men jeg får vel se det ann litt. Følelsene mine for han har desverre blitt mindre og mindre og jeg ønsker ikke lengre dette. Jeg er gravid også, derfor vi flytter sammen. Nei, jeg vil ikke mer.... Jeg vil bare sove og gråte.. men det hjelper lite. :-( Takk for alle svar.

Skrevet

Bruk hvertfall tid på å bestemme deg om ikke annet, når man er gravide er man ofte mere sårbare og kritiske også.

Tenk deg godt om!

Klem

Skrevet

Ja, men forholdet hanglet fra begynnelsen. Får ta en dag om gangen, men grensen min er nådd litt nå. Det er selvfølgelig mye annet som gjør det, og ikke bare denne episoden. Takk for klemmen.

Skrevet

Husk på, midt i alt dette, at du er gravid, og kanskje litt hormonell.. Jeg er enig med i at kjæresten din burde ha lyst til å være hjemme sammen med deg, men det kan være mange årsaker til at han dro til en kamerat istedet... Jeg ville holdt meg litt kald, vært tålmodig og sett hva som skjedde..

Skrevet

Ja, om det kun hadde skjedd en gang, så kan det være mange årsaker. MEN dette skjer HVER gang han kommer hjem fra jobb. Altså, han er borte 5 uker - kommer hjem sent fredags kveld - reiser ut lørdagen og til han kameraten søndagen og blir der til tirsdag/onsdag. De spiller et jævla tv spill. Så nei, det er ingen årsak, annet enn spillingen.

Skrevet

Jeg ville blitt drit skuffa hvis det var sånn. Tror ikke det er pga hormoner når alle i tråden her reagerer på det. Synes heller han burde bo sammen med kompisen sin hvis han liker han bedre enn deg. Noen ganger følr man seg mer ensom sammen noen enn når man er alene, og da er det på tide å gå. Tipper du vil få det bedre uten ham.

Bra du ikke er feig, men tør å ta fatt i dette selv om du venter barn.

God klem fra medsøster.

Skrevet

Ok, hvem er "oss", har du unger fra før? Og nå har du blitt gravid med en fyr du egentlig ikke kjenner så godt?

Kanskje han rett og slett får litt panikk? At ting går litt fort for ham?

Skrevet

ikke for å være slem, men sikker på at han ikke er utro a ? siden har er borte de fire første dagene ¨når han edelig er hjemme fra jobb ? kan jo hende det å at han føler han ikke kan gå fra deg pga du er gravid ? vist han da har følelser for en annen forklarer jo det hvorfor han dra til "hun" i stede for å være med dere, skjønner lzm ikke at noen kan velge tv spill med kameratene sine vær enest gang framfor familien sin.

Skrevet

Jeg er 10000% sikker på at han ikke er utro. ;) Det er rett og slett tv-spill som frister så mye for han. Han kunne gjerne ha gått fra meg, selv om jeg er gravid. Vi har snakket om det og han har hatt mange sjanser til å få en lett utgang om han ønsket det. Det er snakk om at han prioriterer dårlig og at han, ja, kanskje rett og slett ikke har så sterke følelser for meg i utgangspunktet. Det har ikke jeg for han heller. Har nå bestemt meg, og sagt i fra til han at det er slutt og jeg tar abort. Livet er for kort til å brukes på denne måten og i et slikt forhold.

Skrevet

greit du gjør det slutt, men hvorfor skal du ta aboert ? dere kan jo få barnet forde ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...