Gå til innhold

"Konsistensen" på tappen??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det var en her inne som skrev om det for en tid tilbake.. Kjente på tappen min idag, den har aldri før vært såå myk? Den var myk som bomull.. Kanskje har jeg el nå? Men skal jo etter teorien ha ikm i helga..

 

Er det noen hjelpsomme damer der ute som vet hvordan tappen kjennes ut ved tidlig graviditet..? Det er jo sikkert å visst at vi er forskjellige, men artig å høre deres erfaringer..=) Takk for hjelpa! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min var net som nesetippen åsså satt den høyt oppe net som ved el.

Skrevet

Tusen takk for svar aprilbaby :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...