*Lykkeliten* Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hei! Det var en her inne som skrev om det for en tid tilbake.. Kjente på tappen min idag, den har aldri før vært såå myk? Den var myk som bomull.. Kanskje har jeg el nå? Men skal jo etter teorien ha ikm i helga.. Er det noen hjelpsomme damer der ute som vet hvordan tappen kjennes ut ved tidlig graviditet..? Det er jo sikkert å visst at vi er forskjellige, men artig å høre deres erfaringer..=) Takk for hjelpa! =)
Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 min var net som nesetippen åsså satt den høyt oppe net som ved el.
*Lykkeliten* Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Tusen takk for svar aprilbaby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå