*Hønemor81* Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 En måned siden tanta var på besøk, og nå har jeg gått og kjent på en brennende følelse på venstre side rett under navlen. Andre som har kjent noe lignende?
Sonata08 Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Hmmm. spennende. Har du tatt en test ? Jeg har også hatt en brennende følelse de siste dagene. Kjennes ut som det er mer i livmortappområdet her. 5 dager til ikm.......
*Hønemor81* Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 Tenkte jeg skulle ta en test i kveld, men har litt vanskelig for å tro at jeg kan være gravid også. Har hatt positiv EL-test litt frem og tilbake de siste to ukene (senest i dag tidlig) så jeg skjønner egentlig ingen ting.Får nok hoppe til køys i kveld dersom testen er negativ
Sonata08 Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Det er mange som får positiv el test når de er gravide...... Krysser fingrene for deg. Hold oss oppdatert da :-)
Alexandra69 Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 I går brant det voldsomt hos meg også. I sidene, rett over skambenet og nesten litt nedover innsiden av lårene. I dag kjenner jeg ingenting... IKM på lørdag eller søndag, og jeg er veldig spent ja...
*Lykkeliten* Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Hei! Jeg skrev et innlegg hit om akkurat det.. Kjenner også myyye sviing i nedre del av magen, men mest om kvelden.. ikm er lørdag el søndag.. Det var en som sa at det kunne være uvi? Noen får jo det tidlig i sv.skapet, og slik oppdager de at de er gravide.. Det blir en spennende helg i vente.. =) Ønsker alle dere andre lykke til! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå