Slalotte Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Sønnen min er forskjøla og jeg er forskjøla.. Han begynner å gå meg på nærvene, jeg sitter her med feber og han maser.. Samboern min er på lang lastebil tur i da så han kommer ikke hjem før kl 23.00 Har hatt en trang for å bare få en dag alene i lang tid og nå begynner det virkelig å hope seg opp! Jeg har ikke hatt en dag alene siden han ble født (bortsett fra da jeg lå på sykehuset når han var 3 mnd).. Har ingen til å ta han litt heller, søstern min er i rettsak som vitne og mamma sørger.. Han klarer ikke å sovne selv, så når jeg legger han i sengen så skriker han som bare det.. Og jeg har rett og slett ikke ork til å sitte å dulle med han hele dagen lang.. Føler jeg rett og slett er lei av å være mor.. Han lå mellom meg og samboern min i natt og sambo klarte seff ikke å legge han i sengen før han dro så endte med at lillegutten min datt ut av senga, trodde jeg skulle få hjerteinnfarkt altså.. Er ikke det at jeg ikke forguder og elsker sønnen min, men er såååå utrolig lei av at ALT skal handle om at jeg skal være med han 24 timer i døgnet og ALDRI få litt tid for meg selv.. Jeg er rett og slett uegna til å være mamma.. Nå får dere dømme i vei damer!!!!!
millie+2klumper Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Jeg tror nok ikke du er uegna til å være mamma:) Du har nok bare en veldig lei og slitsom dag! D har vi alle til tider. om noen dager og kansje allerede i morgen skal du se at tenker annerledes på tingene. Ønsker deg og sønnen din god bedring og masse oppmuntrende tanker! det ordner seg, d lover jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå