Jaris Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Syntes dere det er vanskelig og få endene til å møtes med mange barn( flere enn 3)? Tenker på økonomi, arbeid, tidspress osv.. Det er flere jeg kjenner som velger og få både tre og fire barn. Det syntes jeg jeg er topp! Men tenkte kanskje noen på forumet kunne fortelle litt om sin hverdag men mange barn. Jeg syntes det er vanskelig med bare ett, men man er jo forskjellig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå