MaMmAnÅtiLtO Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Har nemelig mistanker om det men husker ikke helt hvordan det føltes helt i begynnelsen,... har bare ikke fått mens, rar metall smak i munnen, ømme pupper og har hatt utrolig mens murringer for noen dager iden, nå går jeg bare rundt med vondt i korsryggen... Men kan det være mensen som lurer seg rundt hjørnet... sluttet på p piller for over en mnd siden. så den kan jo være at mensen ble uregelmessig...
BettyBoob Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 hos meg kjentes det ut som om jeg skulle få mensen + superømme pupper i 2-3 uker. det var de første tegnene mine.
hamsterpia Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Mens som ikke kom, kjempeømme pupper, øm korsrygg og mensmurringer, ble fort sliten og kunne sove døgnet rundt.
MaMmAnÅtiLtO Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 jeg husker ikke siste mens, men er nesten bombesikker på at jeg er gravid. Lurer på når jeg kan ta en test.
balsam Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 TRØTT!!!! sovnet hvorsomhelst og nårsomhelst!!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 trøtt trøtt trøtt. Dessuten fikk jeg en ekkel følelse av å drikke alkohol, som om det bød meg i mot, enda jeg "visste" at jeg ikke var gravid, jeg hadde jo fått mens den dagen...
Gjest Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 TRØTT,TRØTT.TRØTT OG TRØTT. kom allerede en uke etter unnfangelsen. og kvalmen kom en uke etter det igjen, omtrent samtidlig som uteblitt mensen:) men da hadde jeg allerede ttt test:) det var med nå. med Mie, så ser jeg når jeg ser tilbake at det også var TRØTT TRØTT TRØTT. vi er alltid på fjelet og ute i bakken i helgene, og de to siste hegene vi var de før jeg fant det ut, lå jeg bare å sov hele dagen mens vegard var i bakken. Så kom bilsyken og blødningene:(
Gjest Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Hadde positiv test på fredag:) Mine tegn var luktesans som en sporhund, trøtt!!!!, fikk sinnsyk matlyst, men samtidig var det forskjellig mat jeg overhodet ikke kunne tenke meg. Jeg går og venter på kvalmen nå. Prøver å la vær å tenke på den, men den kommer nok denne gangen og, for å plage meg i åtte måneder:(
Gjest Gul stjerne Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Og hissig! Kjæresten min var oppriktig redd meg :-)
Suprise! Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Får skikkelig vondt(strekk) i magen av å nyse om jeg ikke sto bøyd allerede ("for å ta i mot"). Kjenner du til det? Var slik jeg skjønte at jeg måtte være gravid med nr 2, 3 dager før jeg skulle ha mensen;)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 Dagene før jeg tok testen hadde jeg noe voldsomt med luft i magen.. Humørsvingninger og trøtt... Helt sinnsykt trøtt.. Luft og humørsvingninger kan jeg også ha før mensen .., så det som ga meg veldig mistanker denne gangen var at jeg knapt klarte og holde gluggene åpne mer en noen timer av gangen.. hehe.. Puppene mine startet som det verste ca en uke etter jeg hadde tatt testen.. Og kvalmen begynte ikke og starte før i uke 6-7..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå