Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hadde riktignok tatt seg noen øl.. Så våkna jeg i 3 tiden og han sto på kjøkkenet og tissa!!! :S Han våkna fort til når jeg skrudde på lyset og spurte hva faen han dreiv med... Er det noen grunn til at man går i søvne? Har man ingen kontroll på hva man gjør da? Han hadde øynene åpne så jeg kan egentlig ikke skjønne stort av dette.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 pappa gjorde det når han var liten.. ruslet ned trappa, åpnet skapdøra i gangen, og pissa i gummistøvlene til farfar.. Åpne øyne og alt.. Gjentok seg visst et par ganger - farfar våknet av at det ble litt bråk når han tumlet rundt.. De aner ikke hvorfor, men det er nå en morsom historie
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 ha ha ha. Det der har typen min gjort i fylla og. Våknet av at han sto midt på gulvet på soverommet og tisset utover alle klærne mine!! Så ristet han tassen godt,dro opp buksa(hadde sovet med klær på) og gikk inn i stuen og la seg på sofaen. Helvete jeg var forbanna. E d mulig liksom!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Ja, det er jo det:) Men må si jeg syns det var en smule skummelt også.. Plutselig våkna han til og sa "Oi!", gikk en stund så sa han "Det her er det rareste jeg har vært med på". Spurte han i dag, og han trodde han hadde gått i søvne. Det har aldri skjedd før. Litt forvirra over hele situasjonen igunn;) Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå