Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Å handle inn alt mulig allerede!! Ser mye på finn.no og andre steder, og det er SÅ mye jeg har lyst til å kjøpe! byssanlull vugge, mei tai, smukker, tepper, barneseng, søskenvogn... ja alt egentlig! =) Hva skal jeg gjøre for å holde meg i skinnet litt lenger? Er tross alt bare 12 uke, så det er jo ikke så veldig smart å handle inn alt allerede
Underveis --> Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 hihi Ja, du er der du også ja? Er kanskje ikke heeeelt der ennå, men nå står barnerommet for tur til å bli pusset opp, og når det står klart... Tviler vel på at jeg klarer å holde meg da gitt. Du vil ha byssanlull du også ja? Falt for Leandervuggen for lenge siden, men synes Byssanlullvuggen virker bedre, faktisk. Vet du hvordan opphenget er for den? Leandervuggen kan man jo hekte ned ganske lett og henge opp et annet sted. Spørs vel hvor mye jeg egentlig gidder å flytte på den vuggen fra 2. til 1. etg. (ned i stua) men hadde jo vært kjekt å kunne gjøre det. Er forøvrig 13+6 i dag ;-)
suski22.12.08 Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Ah, en shopping-galning, akkurat sånn som meg selv:-) Bruk masse tid på nett, samle inn all info du kommer over, skriv en liste over hvilke ting du skal kjøpe i hvilke måneder. Så får du litt påfyll nå, men du sparer litt til siden :-) Men akk og ve, jeg har kjøpt inn alt allerede siden jeg har en fra før og ikke trengte så mange ting denne gangen. Har nettop bestilt Moseskurv fra england med sengetøy og gyngeunderstell:-) Får vel begynne å kjøpe parkdress til han skal i barnehagen i januar 2010 eller noe. Lol! Og nei, det er ikke smart å handle inn alt allerede, for et sv skap er så langt..... Men ser du har en fra før du også (av nicket ditt) så det vet du vel veldig godt hihihi
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 Å ja, jeg synes faktisk byssanlull er finere enn leander, og så er det så mange som lovpriser den. Siden jeg hadde våkenbaby sist vil jeg prøve byssanlull denne gange for sikkerhets skyld Ut i fra de bildene som jeg har sett er det 2 kroker i taket som man fester vuggen i.. Er nok ikke noe stort problem å henge opp kroker flere steder, slik at man kan flytte vuggen også, men selv kommer jeg nok til å ha den hengende i stua for det meste. Må se det litt an, for har mest lyst til å flytte til en større leilighet før jeg får en til. Har jo strengt tatt ikke plass til noen nye babyting slik som det er nå
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 16. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2008 Ja Suski, jeg var mye flinkere sist, da handlet jeg ikke noe før 2-3 mnd før ankomst. Denne gangen er det litt annerledes, for nå vet jeg liksom hva jeg manglet/kunne tenke meg å prøve forskjellig fra forrige gang hadde f.eks babybjørn sist, men vil bruke mei tai denne gangen...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 16. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2008 Takk for ideen med liste forresten, det skal eg jammen gjøre.. Er et listemenneske, så kanskje det tilfredstiller litt av kjøpeysten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå