Gå til innhold

Penis-arv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arver babyen KUN pappaen sin penis størrelse, eller kan mammaen sin side også spille noen rolle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har jeg aldri tenkt på før..

men er eneggede tvillinger likt "utstyrt"?

Skrevet

eneggede tvillinger er identiske genetisk sett, så ja, de er likt utstyrt... men det har egentlig ikke særlig mye med saken å gjøre..

Skrevet

mors sin side kan nok "slå inn", men det er nok i første omgang fars penis som arves, hehe...

hvis det nå er slik - så får lille pjokken min en kjempetiss i allfall - haha!

Skrevet

Selvsagt kan man arve sin mors side selv om man er gutt... Jeg har f.eks arvet min fars genotype og er slank med ganske små bryster (som de på hans side har), men søsteren min har arvet mamma og er rund med store pupper.

Skrevet

Hvorfor mener du fars gener har mer å si? Dette er genetikk- mors el fars arv, kan like gjerne være mors gensett som overføres i utviklingen av penis

Skrevet

Ja min sønn er veldig stor nedentil ,han er sånn som bare sier som det er

ADHD gutt hehe.Her en dag sa han foran dama si vet du mamma pikken min er 28cm,spør ...... hun har målt .HJELP SA JEG OG GIKK BLEI FLAU JEG. Men har hørt at min far og bestefar også.Så er nok en mulighet.

Skrevet

fint for dama hans når den tid kommer haha

Skrevet

Eldstesønnen min er ferdig med puberteten, og penisen hans er helt annerledes enn faren sin. Sønnen min har av den typen som er stor også i slapp tilstand, mens faren har en som krymper helt sammen når den er slapp. Farens blir veldig mye større når den er erigert enn når den er slapp. Hvordan det er med sønnen mmin sin erigert aner jeg selvfølgelig ikke,men ut fra størrelsen i slapp tilstand regner jeg med at den ikke vokser like mye.

Skrevet

jeg har jo hatt en flørt med to brødre. Ikke samtidig da.

Ene var bra utstyrt og andre var veldig drlig utstyrt..da mener jeg en veldig liten en.

Så de har iallefall arvet ulikt der :)

Skrevet

Jeg har to sønner, og de har altså så forskjellig tiss det nesten er latterlig. Den ene er liten og tykk i slapp tilstand, og den andre er tynn og lang.

Skrevet

Hva betegner dere som liten penis??? En manns penis er ikke ferdig utviklet før de er ca 18-19 år.

Skrevet

Liten penis må vel være en som er under 15-16 cm... Gjennomsnittet er jo 15 cm da, så under 15 er små!

Skrevet

i ERIGERT tilstand ja.. regner ikke med de mødrene som skriver her har målt sønnenes utsyr mens de var harde gitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...