Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Var jo en stor diskusjon ang produkter til babyene her for litt siden.. Men Neutral-produktene.. Var en som skrev av de også inneholdt parabener(hormonforstyrrende, regner jeg med). Nå har jeg både lest bakpå showergel'en dems, og sett på hjemmesiden dems. På produktetet jeg så på, står det ingenting om parabener. På hjemmesiden står det at de ikke har tilsatt hormonforstyrrende stoffer i hverken "Bad", "lotion" eller "olje". Da er det altså ikke parabener i disse? Eller er jeg helt på villspor nå?
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Nå har ikke jeg sjekket mine produkter akkurat nå, men jeg mener bestemt at Neutral ikke har parabener i sine produkter.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Hei:-) Det var sikkert meg som skrev det! Jeg kjøpte et skumbad eller noe i den dur for halvannet år siden til gutten min og ble så paff da jeg så at det var parabener i den! Har tatt vare på mange av emballasjene som lillegutt leker med i badekaret, men ikke akkurat den typisk..Hvis du har sjekket det nå så har de nok fjernet parabenene! Tror veldig mange av de seriøse merkene har fjernet parabenene etter alle debattene som har vært oppe rundt dette. Jeg er veldig bevisst på det og leser alltid innholdsfortegnelsen. Kjøper aldri noe med parabener i til noen i familien lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå