MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Han falt og slo seg ute! Mista to tenner og slo en litt løs! www.vossatause.blogspot.com Har vondt i hele meg nå....stakkars go`gutten min=(
Prinsemammaen Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Oj, huff stakkar!! Det der så ikke mye ålreit ut!! Forstår det verker i mammahjertet ditt!! håper det går bra med han da!! :-)
Gjest Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Kanskje en liten trøst, men det er nok værre for mamma enn for guten (etterpå) Uansett, aldri noe gøy når barna får vondt. Pleier kjenne det i hele ryggraden om jenten mine faller...
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 Det går sånn noe lunne bra. Sitter på fanget til pappaen og ser film no. Lurer på hvordan vi skal få mat i han framover eg....klarer jo ikke tygge skikkelig...er jo sikkert vondt.... Huff=(
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 16. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2008 No har han sovna på sofaen...med smokken i handa...Så kanskje det kommer noe positivt utav dette.... Får dra på butikken og kjøpe inn litt suppe og grøt etterpå....så slipper han å tygge så mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå