Lille*Frue* Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 suns jeg er blitt ganske så stor nå.. og jeg er bare i 7. måned hehe..
Gjest Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Den var stor ja:) Større enn min ihvertfall! Men jeg syns jeg har ganske liten mage, egentlig. Jeg har typisk jentemage. Brei og tjukk, men ikke stor...
Lille*Frue* Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2008 det er mange som blir overrasket over at jeg har 2 måneder igjen.. det er ikke no gromt med magen lenger heller egentlig, for det er tungt og rett å slett slitsomt.. men det er lille gullet inni der, så det holder meg oppe ^^
Lillehulligummi Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Hei, har to måneder igjen jeg og,,, synest du ser helt normal ut, ikke spesielt stor iforhold til meg og de jeg kjenner som skal ha i november.
Lille*Frue* Skrevet 17. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2008 det var egentlig veldig godt å vite.. for jeg har følt meg som en flodhest pga alle kommentarer om at jeg er så stor.. mange sier jo oxo at de kunne fort trodd det var tvillinger.. men godt å vite at det ikke bare er min mave som vokser fort ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå