*Lunamor* Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jeg puster litt lettet ut, og beveger meg over til 2.trimester! Ser dere der
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Da "sees" vi der i morgen! Lykke til!
moi84 Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 GRATULERER så mye og masse lykke til videre:) Gleder meg til å følge etter!Er 10+1 idag, så ikke lenge til jeg kan hoppe over. klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå