Gå til innhold

er så lei av innlegg av typen

Anbefalte innlegg

Skrevet

"kan jeeg være gravid", hvordan i H...... skal noen her kunne svare på det?

"burde jeg oppsøke lege?" SELVFØLGELIG SKAL DU DET!

"mannen min er en dust" hva vil du vi skal gjøre med det?

det var dagens utblåsning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så lei av innlegg som klager over andre innlegg. Er jo bare å la være å lese og svare. Upps;)

Skrevet

innlegg av typen... "jeg er så lei av at noen lurer på om de er gravide eller ikke"...kommer opp like ofte som innleggene som lurer på om de er gravide. Selfølgelig er det ett ok spørsmål å spørre andre om symptomer el.l.

Det er noe veldig mange som prøver å bli gravide eller tror de er gravide lurer på, og dette er absolutt ett sted å spørre, det tar 10 sek, å kjøpe en gravid test tar lenger tid etc.

Det er også rette sted å få ut frustrasjon ang. forhold..

Så ganske dumt med den type utblåsning du tok

Skrevet

Ja, skjerpings. Dette er et klart og tydelig tegn på at du tilbringer alt for mye tid her inne dersom du rekker å bli lei av noe sånt.

Skrevet

jeg er så enig, så enig med deg HI. Hvordan i alle dager skal vi kunne vite om fru hvermannsen er gravid. Finn det ut - så kan dere dele nyheten med andre! (Er dere det ikke holder dere kjeft)

Å tenk å sitte å vente på svar fra alle psykopater her inne..det er bare DU selv som vet om du bør oppsøke lege.

At mennene ders er duster. ja det er jo revnende likegyldig. Vi aner jo ikke hvem han er uansett

Skrevet

nå er det ikke de som lurer på symptomer jeg sikter til, men de som spør jeg hoppet over en pille, typen hoppet av i svingen osv.

de som spør etter symptomer er helt i orden for all del.... men som sagt de jeg tenker på nå er de som burde fulgt litt bedre med i seksualundervisningen....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...