ja08 Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Nå har han fått mat siden 5 mndr.alderen, startet med grøt og har etterhvert fått flere måltider inkl.middag. Han har hele veien vært småspist på maten og foretrukket puppen, men jeg har iallefall fått i han noe til hvert måltid. Nå er han 7 mndr.og vil bare ha pupp. Tror dere jeg bør gå over til kun kveldsgrøt igjen og gradvis gi han mer og mer måltider. Jeg vil helst ha mat i han også, i tillegg til puppen. Han er for stor til å fullamme (rundt 12 kg) og jeg blir trøtt og sliten av det. Noen råd eller erfaringer?
mizz25 Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Hei =) mange unga foretrekk puppen i den alderen etter innføring av fast føde... Mange bynn å øk melkeproduksjonen igjen... Du kan jo bynn gradvis igjen,trur æ ville ha gjort det =) e han 12 kilo?? min på 2 år e 13 kilo =)
ja08 Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 Takk for raskt svar;o) Ja, da tenker du som meg med å starte gradvis tilvenning av føde igjen. Mye pes å prøve å lure og lirke inn maten, sikkert ikke lurt heller, da måltidene jo skal være en trivelig afære. Ja, han er en diger unge. Huske med jenta mi at jeg måtte puppe henne mye i den alderen, men hun var så mye mindre og lettere å fullamme. Fint å høre at det er normalt at det stagnerer litt med spisingen i den alderen. Da blir dette mer som en overgang og det løsner vel på spisinga etterhvert. Vi krysse fingrene ;O)
Gjest Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Har akkurat samme problemet med min (han er også 7mnd). Han vil absolutt ikke ha grøt lenger. Kanskje jeg bare skal begynne på nytt jeg også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå