Mille** Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Brett nr 1 står i ovnen, begynner å bli sulten nå. )
Korse76♥ Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Så flink du er da! Her ble det polarbrød til frokost for vesla før hun gikk på skolen. Og det ville hun ha til middag også. hehe Får vel finne fram husmora i meg en annen dag og bake igjen jeg også..
metaMORfose Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Det høres utrolig herlig ut! For et husmoremne!!!!! )))
Mille** Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 Mmmmm.....det var nydelig!! Er faktisk veldig god på hvetebakst, om jeg skal si det selv. ;o)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Så herlig!!!!!!!!! Høres så kos ut å gjøre slikt, "også en vanlig tirsdag morgen.." Herlig luft brer seg i huset med gjærbakst, ble fristet nå.. Har du en enkel rundstykke oppskrift så send den gjerne hvis du vil dele.. Har alltid planer om å bake litt mer til hverdags..
Gjest Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Flinka Er så sliten idag etter en laaaang natt så her blir det tørre brødskiver til middag, orker ikke tanken på å dra i butikken engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå