Gå til innhold

Vet dere hva? (litt sjokkert men veldig glad!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned 9 kg på 4 uker, gått inn 10 cm i låret og 11 rundt magen, 1,5 rundt halsen og 3 rundt overarmen. Gjett om det er motiverende eller!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi!! Grattis, så bra!! Hva er hemmeligheten din???

Skrevet

Oppskrift?

Synes du er flink jeg.

Skulle gjerne ha klart det selv, men finner ingen oppskrift.

Skrevet

What did you do?

Jeg vil også ned noen kilo, og en god del cm rundt magen.

Skrevet

Gratulere så mye:)Bra gjort:)Du kan være kjempestolt av deg selv:)

Skrevet

Ketolysekuren =))

Men, første 4 kg var nok vann tipper jeg, rant ned 5 kg første uka, og det kan ikke vært fett. Nå går det saktere, 1-2 kg i uka, men det er passe det, så når jeg målvekta en gang rundt jul tenker jeg.

Skrevet

Kan jeg spørre om hva startvekta di var? Er vel ikke helt bra å gå ned for mye på kort tid heller.

Skrevet

Kan man gå på ketolyse når man ammer? (store barn altså, ikke en som får hovednæringen sin gjennom melk)

Vurderer å sette i gang med den her i huset, ettersom vi begge trenger å gå ned litt.

Skrevet

Starta på 102, er nå på 93, så jeg hadde nok å ta av. Og som sagt, var nok mest vann som forsvant i børjan. Nå flater det ut og jeg regner med et tap på ca et kg i uka fremover, og det er vel helt etter boka.

FletteMette: vent til du ikke ammer mer, er så mye avfallsstoffer som skilles ut når man går over på ketogen kost (ren mat), merker det på både svette og mens (den blir "svart"), morsmelk er nok intet unntak. Men gå over på lavkarbo nå, det er det man må leve etter kuren for å holde vekta, så like greit å venne kroppen og hodet til en sunnere livsstil allerede nå, det har verken du eller ungen vondt av. =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...