2hærligegutter Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Har lurt på å kjøpe den "skipakken" fra sportman. Men er litt usikker siden det ikke er srtikk under føttene på skibuksa. Er det dumt, eller gjør det ikke noe! Kommer til å bli brukt også til lek ikke bare skigåing Er det noen som har noe erfaring på det? http://www.sportmann.no/psnweb/product.aspx?productid=951155&deptid=9125 Det er jo kjempe billig da
fornøyd ja Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Vi kjøpte den i fjor og vår gutt som går i 1 klasse kommer til å bruke den i år også. Kjøper en dress/todelt dress som han kan ha om det skulle være behov for mer på en måte Helt grei den fra sportmann altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå