Gå til innhold

Hva vill du ha valgt ? mellom IPHONE & HTC touch diamond ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor ?

trenger litt hjelp til å bestemme meg jeg :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er veldig apple-fan, så på meg hadde det blitt en iPhone :)

Skrevet

HTC Touch Diamond :-) Synes "alle" har iPhone, dessuten tar HTC'n mindre plass.. Er prisforskjellen stor?

Skrevet

HTC.. Har det selv og er kjempefornøyd. Desutten har jeg har av alle jeg kjenner som har iphone at den blir fort ødelagt..

Skrevet

iphone koster en 1000 lapp mer enn HTC `n ......... men jobben betaler :o) heldigvis !!

Skrevet

Jeg hadde tenkt å kjøpe HTC Touch Diamond (den er jo rålekker!) helt til en bekjent kjøpe den og han var ikke fornøyd. Noen tregere tlf hadde han ikke vært borti, for mye teknologi på en for liten harddisk.

Ok, takk skal du ha, svarte jeg, da bruker jeg pengene på en annen telefon i stedet.

Det verste jeg vet er trege telefoner som henger, men hvis du har tålmodigheten til det, så er det bare å kjøre på...;-)

Skrevet

ååå ...neeeei - treg :o( det må sjekkes ut - for jeg er lik deg der ...orker ikke trege mobiler :o(

noen fler erfaringer eller meninger ??

takk :o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

GUbben sier han ville venta til jul, for da kommer htc touch hd.... :P Haah

Skrevet

ja, det vet jeg ....men det kommer jo hele tiden nyyye og beeedre ....og enda bedre modeller ;o) får jo aldri kjøpt meg da ......

hehe

Hva er forskjellen fra touch diamond og touch hd da tro ?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hehe, sant nok :)

touch hd kommer med bedre skjerm og 5mp kamera, ellers tror jeg de blir ganske like.. ser ikke helt lik ut, men nesten

Skrevet

Jeg har HTC Touch Diamond og er kjemefornøyd. Absolutt og anbefale :)

Skrevet

MiniMe&Dr.Evil _ syns du den er treig da ?

bruker den lang tid på å få opp programmene ?

Skrevet

IPhone, den har fått mye bedre kritikker enn HTC, selv om den er rålekker.

HTC er også litt mer "flakete" synes jeg, så for min del ville jeg valgt IPhone. Det er jo også to veldig forskjellige "leketøy", det ene er en telefon, det andre er en pitteliten datamaskin:)

Advarsel,jeg er en såkalt "macboy" som de så fint kaller også jentene:p

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg synes HTC Touch Diamond er helt grei, den er ikke spesielt treg heller... Men nå misliker jeg også Iphone så til de grader... Har HTC D selv, og har egentlig ikke hatt noen problemer med den, eller oppfattet den som så veldig treg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...