Karima Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Sønnen min på 1,5 år har akkurat startet i barnehage. På avd.jobber en førskolelærer og to assistenter... De er riktignok veldig hyggelige alle sammen,men....jeg har observervert at de lar ungene"klare seg selv". Når jeg leverer om morgenen sitter de med kaffekoppen i handa og snakker sammen(det er forsovet greitt ) Problemet mitt er at jeg ser de står med kaffekoppen i handa når de er ute også..og ungene blir satt på stor huske med fart uten at noen passer på.Gutten min er yngst og jeg liker ikke tanken på at ingen passer på når han husker. Det er så mange små ting jeg går og irriterer meg over bla. at de setter bleien på feil slik at strikken gnager han i låret. en gang var han skikkelig sår rundt lårene hvor strikken sitter. Det er bare det at jeg klarer ikke si ifra om min bekymring fordi jeg er redd for å fremstå som "den vanskelige mora"
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Jeg hadde ikke nølt et sekund med å sagt i fra! det er jo tross alt disse menneskene som har ansvaret for barnet ditt mye av dagen,og da går det ikke an å gå rundt å ikke være fornøyd! Jeg er er heller ikke suuuperglad i å "si ifra" til vanlig,men når det gjelder barnet spiller det ingen rolle (for meg)! Jeg driter også i om jeg blir snakka om som den "vanskelige" mora,det tåler jeg,så lenge jeg vet at ungen har det bra!
Karima Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 Hei:) Takk for svar:) Jeg hadde akkurat bestemt meg for å ta det opp i ettermiddag...Ville vente litt for å se om det ble bedring etterhvert,men nå har vi gått der i to uker og jeg ser det er samme mønstret ... Som du du selv sier jeg skal drite i om jeg blir den" vanskelige mora":)) Fikk litt på gangsmot nå
oslo *20.05.06* Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Hei Vil bare støtte deg i å si ifra! Selv har vi vært veldig heldig med barnehagen og hos oss er det barna i fokus når de blir levert og når de er ute og leker. Så små barn trenger oppsyn og å bli tatt imot skikkelig når de kommer i barnehagen. Lykke til og håper du sier ifra!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 si fra før de ikke finner ungen en dag. hun som driver den barnehagen elise er i,kjørte nesten på sin egen unge. de voksne satt i ei klynge og pratet seg imellom,så de fikk ikke med seg at ungen forsvant i et hull i gjerdet og sto midt på veien. Det første hun tenkte på var:hva hadde skjedd om det var en trailer som kom? mye tungtrafikk der.
Nr.4 i april :) Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Si ifra ! Jeg har også vært litt tilbakeholden når det gjelder akkurat slike ting, men har funnet ut at ingenting skjer om man ikke tar tak i det selv. De trenger kanskje noen som må gjøre dem opmerksom på diverse ting, det virker i hvert fall slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå