Gå til innhold

Uke 17 :)

GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Hvordan går det me dere som er i uke 17?

Eg er 17+1 idag, og venter fortsatt på magen, førstegangs.. Noen som har fått den som er førstegangs?

Eg kjenner livmora godt, noen få cm under nalven, og rett oppforbi skambenet.. håper den popper ut snart, e så utolmodig ;)

Noen som har kjent bevegelser?

og hvordan er formen? si hva du vil her ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg er 16+6 i dag, og har ingen veldig synlig mage jeg heller. Kjenner livmora godt, men det er ikke noen kul enda nei. Men, den kommer vel snart.

Formen er elendig da. Er 100% sykmeldt pga kvalme og generell slitenhet. Det har hjulpet en god del å slippe jobb, men samtidig skulle jeg ønske jeg hadde litt mer overskudd.

Men - det er vel verdt det...

Skrevet

Jeg er 19 jeg da, men har fortsatt ingen mage å snakke om, har så du ser den, men jeg vil ha en ordentlig en, hehe :)

Tror jeg har kjent bevegelser, men er jo ikke sikker da, siden jeg er førstegangs ;)

og formen er ikke så bra om dagen, mye kvalm og vondt, men det går litt opp og ned.

Skrevet

Er 17+3 i dag,men jeg venter nr 4 da. Magen har så smått begynt å komme og kjenner litt bevegelse der inne, men ikke så mye spark akkurat.

Har vært fryktelig trøtt frem til nå, men i dag føler jeg meg mye bedre opplagt og har fått igjen energien :) Så håper at nå kommer det noen fine måneder fremover :)

Skrevet

Hei:-)

Jeg er i uke 17 nå og er førstegangs. Magen har så vidt kommet - fått en fin liten kul som ikke kan "misforstås" av folk som kjenner meg. Men jeg er liten og tynn, så den voksende magen har ikke noe sted å "gjemme seg", for å si det sånn. Jeg kjenner livmoren veldig godt.

Jeg begynte å kjenne liv i forrige uke - kjenner små, forsiktige spark i form av små dytt innenfra, flere ganger om dagen. Særlig når jeg sitter lett framoverlent over kontorpulten. Veldig koselig:-)

Formen er endelig tilbake i gammelt, godt slag. Borte er kvalmen og det lave energinivået! Trener for fullt igjen, og kan finne på ting på ettermiddagene og i helgene. Men overtidsjobbingen har jeg kuttet ut...

Gleder meg veldig til ultralyd om to uker!

:-)

Skrevet

hei jeg er 17 i morra og har begynt å få litt mage nå.. kom veldig fort når den først kom. Synes det er litt vanskelig å vite om det er bevegelser fra babyen eller om det er noe anna jeg... Formen er veldig opp og ned, fortsatt veldig sliten og fått skikkelig vondt i ryggen... hmmm... men men.. glede meg bare til ul nå... 2 uker igjen...

Skrevet

Hei! Jeg er 17+1 i dag og jeg har fått ganske synlig mage. Den begynte plutselig å vokse voldsomt etter at jeg rundet 15 uker. Ingen tvil om at jeg er gravid lenger :P Og jeg er førstegangs.

Kjenner livmora veldig godt, og har kjent masse liv i magen siden 15+6. Man kan kjenne det utenpå magen også.

Formen min har stort sett vært ganske fin helt til nå. Har vært litt kvalm innimellom, men pga b-vitaminer har jeg sluppet billig unna. Har sluttet å ta dem nå, for jeg merker at kvalmen er helt borte. Prøv b-vitaminer hvis dere sliter med kvalme! Kan ikke garantere at det funker på alle da, er nok ganske individuelt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...