Masaili <3 Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jobber i kommunen og utbet. dato var den 12. Siden det var første lønninga mi, så hadde jeg lagt ved kontonummer på en lapp når jeg leverte skattekortet mitt. Men denne lappen hadde de mista, så jeg skulle få en utbetalingslapp i posten sa de når jeg ringte. Men den er jo ikke kommet enda, tok inn posten nå, og der var ingenting. Har jo fått lønnslipp og alt, men ikke lønna. Noen som vet hvor lang tid det tar før denne lappen kommer?
Ksenia & Anjem Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Aldri hørt om denne prosedyren før..Jobber i Forsvaret og får alltid lønna mi den 12..Du får ikke etterbetalt neste måned da?
Masaili <3 Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg ringte lønnskontoret på fredag og forklarte siden det ikke var kommet inn på konto, og da sa de at det skulle komme en utbetalingslapp i posten som jeg skulle ta med i banken. Fikk jo lønnsslipp for denne lønningen, så tror ikke det kommer neste mnd... Litt kjipt, men jeg har jo penger da, så er jo ikke noe problem sånn sett. Vil bare at alt skal være i orden!
~sjiraff~ Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Hmm.. Heller aldri hørt om denne metoden. Hos oss kjører de en ekstra lønning rundte rundt noenogtjuende, hvis det er noe som må etterbetales. Men hvis de har sendt en slipp kommer den sikkert i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå